16:07, 9 грудня 2015 р.
На Хмельниччині впровадять портал надання державних послуг iGov (Фото)
На Хмельниччині вчора була представлена електронна програма надання адміністративних послуг. Нетішин стане першим містом області, де запустять цю систему.
Лідерами цього року з використання iGov є Дніпропетровська область, де надається 129 послуг, Київська – 63, Львівська – 54, Миколаївська – 46. Загалом в Україні реалізується 180 таких послуг в електронній формі iGov.
Найбільш запитувані у iGov є послуги з оформлення субсидій, допомоги при народженні дитини, паспорту для виїзду за кордон; реєстрація авто з пробігом у МРЕВ, місця проживання; одержання довідки про доходи, про несудимість, тощо. iGov є безкоштовним ресурсом. Проект iGov в Україні реалізується за допомогою ініціативних волонтерів та за підтримки огранів місцевих рад.
«Мета цієї всієї роботи – зробити максимально відкритим урядування у місті та спростити доступ до інформації і послуг, які надаються органом місцевого самоврядування», – під час зустрічі розповів міський голова Нетішину Олександр Супрунюк.
Координатором iGov-проекту в Нетішині будуть Олена Матросова та секретар проекту Руслан Рудомський.
Уже відбулося тестування програми, у тому числі, оброблення першої заявки. Здійснення та контроль заявок здійснюватиме керівник ЦНАПу. Після збільшення кількості заявок до розгляду долучать адміністраторів центру.
Громадянин має ідентифікується за допомогою Bank ID або електронно-цифрового підпису. Після цього заповнює веб-форму (система автоматично перевіряє дані на коректність). Працівник ЦНАПу отримує заявку в спеціальному інтерфейсі та відправляє її на перевірку (якщо перевірка буде успішною, то розпочинається процес опрацювання заявки – працівник здійснює запит в управління соціального захисту населення). Після надходження працівникові ЦНАПу відповіді, той прикріплює до заявки відповідну довідку і відправляє громадянину на e-mail (або громадянин власноруч забирає довідку в ЦНАПі).
Наразі за допомогою електронного звернення у місті можна одержати копії та витяги з розпоряджень міського голови і рішень, прийнятих міською радою та її виконавчим комітетом; направити звернення на ім’я міського голови; отримати витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; одержати відомості з Державного земельного кадастру у формі витягу з нього про земельну ділянку; встановити, за погодженням із власником, режим роботи підприємств торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, незалежно від форми власності; отримати довідку про отримання/неотримання усіх видів державних соціальних допомог.
Незабаром в електронний спосіб можна буде оформити субсидію, отримати довідку про склад сім’ї, довідку про несудимість, скласти договір найму житлового приміщення, стати на соціальний квартирний облік, подати заяву на вступ до житлово-будівельного кооперативу.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:23
24 грудня
10:46
20 грудня
Оголошення
23:27, 18 грудня
19:29, 16 грудня
27
21:09, 23 грудня
136
live comments feed...