13:21, 7 лютого 2017 р.
Хмельничани зможуть звертатися з скаргами та питаннями на медичну «гарячу лінію»
У жителів міста з'явиться можливість звертатися на цілодобову медичну «гарячу лінію» з питань функціонування медичних закладів.
«Це може бути що завгодно: і скарги, і пропозиції, і подяки можливо. На жаль, ми не так часто отримуємо, але вони є. Тобто будь-які звернення до управління охорони здоров'я приймаються», - прокоментував начальник управління охорони здоров'я Борис Ткач.
Вдень з громадянами спілкуватиметься спеціаліст управління, а вночі «гаряча лінія» функціонуватиме в режимі автовідповідача. За словами начальника управління охорони здоров'я, якщо виникне потреба, то можливо з'явиться чергування і в нічний час для того, щоб люди змогли отримати відповіді на свої питання.
Борис Ткач зазначає, що телефонна лінія повинна удосконалити роботу медичних закладів міста та зробити її більш прозорою для громадян.
«Я обіцяв, що робота управління буде відкритою, прозорою, в роботі будемо спілкуватися з громадськістю», - додав Борис Ткач.
Медична «гаряча лінія» повинна запрацювати через кілька тижнів. Для цього підготовлено майже все необхідне.
Звернутися щодо роботи медичних закладів можна буде за номером телефону: 707-103.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:23
24 грудня
10:46
20 грудня
Оголошення
17:52, Сьогодні
17:52, Сьогодні
17:52, Сьогодні
17:52, Сьогодні
live comments feed...