10:18, 22 грудня 2015 р.
Портал надання адміністративних послуг iGov незабаром запрацює у Хмельницькому
Незабаром у Хмельницькому за ініціативи волонтерів буде запущено електронний центр надання адміністративних послуг iGov. Щоправда, коли саме не відомо. Наразі на запуск технології впливає мала кількість волонтерів.
«Дістали черги в держустановах? Замучила бюрократія? Хочеш у Хмельницькому отримувати необхідні довідки не відриваючись від смартфона? Скоро все зміниться! Але наскільки скоро – залежить від тебе!», – так звучать гасла місцевих волонтерів, які планують запустити iGov у Хмельницькому.
Саме вони потрібні для якісного впровадження послуг в електронному вигляді. Адже оцифровувати планують не декілька послуг, а багато. Волонтери впроваджуватимуть певні типи послуг, які будуть прикріплені за ними. Хтось буде контролювати функціонування програми в цілому і тп.
Місцеві волонтери уже зустрілися з міською владою. Заступник міського голови Володимир Гончарук погодився, що потреба в оцифровці адміністративних послуг дійсно є.
«Повністю підтримуємо цю ініціативу. Найближчим часом маємо узгодити перелік адмінпослуг, що будемо першими "оцифровувати". Думаю уже найближчим часом хмельничани відчують перевагу сучасних технологій», – пише на своїй сторінці у Facebook заступник міського голови Володимир Гончарук.
Спеціалістами було досліджено, що найбільшою популярністю у iGov є послуги з оформлення субсидій, допомоги при народженні дитини, паспорту для виїзду за кордон; реєстрація авто з пробігом у МРЕВ, місця проживання; одержання довідки про доходи, про несудимість, тощо. iGov є безкоштовним ресурсом. Проект iGov в Україні реалізується за допомогою ініціативних волонтерів та за підтримки огранів місцевих рад.
Щоб стати волонтером, необхідно пройти реєстрацію. Потім з вами зустрінуться, а далі ви будете отримувати повідомлення з конкретними завданнями в iGov. Організатори запевняють, що навіть щотижнева допомога проекту по 10 хвилин буде значною.
Нагадаємо, що на початку цього місяця програма iGov була запущена в Нетішині.
Ідея електронного документообігу та державних послуг почала активно обговорювалися ще у 2011 році. Хоча, активного впровадження зазнала лише з лютого 2015 року. Наразі лідерами з з використання iGov є Дніпропетровська область, де надається 129 послуг, Київська – 63, Львівська – 54, Миколаївська – 46. Загалом в Україні реалізується 180 таких послуг в електронній формі iGov.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:23
24 грудня
10:46
20 грудня
Оголошення
17:52, 26 грудня
17:52, 26 грудня
17:52, 26 грудня
17:52, 26 грудня
17:52, 26 грудня
live comments feed...