МАЕСТРО ГРАВЮРИ З ПРОСКУРОВА. Графіка з музейної колекції. До 130-річчя Георгія Верейського.
Верейський був художником досить широких уподобань. Немає техніки, в якій він не пробував би свої сили. Це — олія, акварель, темпера, гуаш, пастель, туш, свинцевий та італійський олівці, літографія, офорт, ксилографія, акватинта та їх сполучення. За 60 років творчої праці він створив також багато друкованої графіки — близько 1150 літографій, понад 150 офортів. Друкарські дошки, з яких зображення на папері утворюється шляхом відтиску, теж можна побачити в експозиції.
Мабуть, найбільш вагома частина творів Г. С. Верейського — портрети, у яких художник відтворює не лише зовнішню схожість, а й передає основні риси характеру зображуваних постатей. Невеличка частка їх представлена на виставці. Це зігріті ніжними почуттями образи рідних та близьких художнику людей: батьків майстра, його першої дружини Олени Миколаївни, їхніх синів Миколи та Ореста (останній, як і батько, став видатним художником-графіком), онуків майстра Ані і Наташі, другої дружини Раїси Михайлівни, близького друга родини Ксенії Воїнової, шанувальниці творчості митця, колекціонерки Олі Рибакової, директора Ермітажу Йосипа Орбелі, співробітника Ермітажу Т. Загревського, друга художника Олександра Бенуа, акторки Ольги Кніппер-Чехової та балерини Галини Уланової, шанувальником таланту яких був Георгій Семенович, літографа Я. Конкіна та ін.
Георгій Верейський, неодноразово зображуючи одну і ту ж особистість, створював своєрідний життєпис. На виставці експонується лише частина цього графічного літопису, яка представляє близьке оточення художника.
Кожен з портретованих під рукою майстра постає в своїх неповторних проявах, а всі вони разом являють цілісний образ людини свого часу.