На Хмельниччині впровадять портал надання державних послуг iGov (Фото)

На Хмельниччині вчора була представлена електронна програма надання адміністративних послуг. Нетішин стане першим містом області, де запустять цю систему.

Лідерами цього року з використання iGov є Дніпропетровська область, де надається 129 послуг, Київська – 63, Львівська – 54, Миколаївська – 46. Загалом в Україні реалізується 180 таких послуг в електронній формі iGov.
Найбільш запитувані у  iGov є послуги з оформлення субсидій, допомоги при народженні дитини, паспорту для виїзду за кордон; реєстрація авто з пробігом у МРЕВ, місця проживання; одержання довідки про доходи, про несудимість, тощо. iGov є безкоштовним ресурсом. Проект iGov в Україні реалізується за допомогою ініціативних волонтерів та за підтримки огранів місцевих рад.
«Мета цієї всієї роботи – зробити максимально відкритим урядування у місті та спростити доступ до інформації і послуг, які надаються органом місцевого самоврядування», – під час зустрічі розповів міський голова Нетішину Олександр Супрунюк.
Координатором iGov-проекту в Нетішині будуть Олена Матросова та секретар проекту Руслан Рудомський.
Уже відбулося тестування програми, у тому числі, оброблення першої заявки. Здійснення та контроль заявок здійснюватиме  керівник ЦНАПу. Після збільшення кількості заявок до розгляду долучать адміністраторів центру.
Громадянин має ідентифікується за допомогою Bank ID або електронно-цифрового підпису. Після цього заповнює веб-форму (система автоматично перевіряє дані на коректність). Працівник ЦНАПу отримує заявку в спеціальному інтерфейсі та відправляє її на перевірку (якщо перевірка буде успішною, то розпочинається процес опрацювання заявки – працівник здійснює запит в управління соціального захисту населення). Після надходження працівникові ЦНАПу відповіді, той прикріплює до заявки відповідну довідку і відправляє громадянину на e-mail (або громадянин власноруч забирає довідку в ЦНАПі).
Наразі за допомогою електронного звернення у місті можна одержати копії та витяги з розпоряджень міського голови і рішень, прийнятих міською радою та її виконавчим комітетом; направити звернення на ім’я міського голови; отримати витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; одержати відомості з Державного земельного кадастру у формі витягу з нього про земельну ділянку; встановити, за погодженням із власником, режим роботи підприємств торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, незалежно від форми власності; отримати довідку про отримання/неотримання усіх видів державних соціальних допомог.

Незабаром в електронний спосіб можна буде оформити субсидію, отримати довідку про склад сім’ї, довідку про несудимість, скласти договір найму житлового приміщення, стати на соціальний квартирний облік, подати заяву на вступ до житлово-будівельного кооперативу.

Новини компаній
15:00, 25 вересня