Вчора відбулося засідання ініціативної групи з розробки бренду Хмельницької області, на якому визначилися з напрямками та окреслили коло експертів та зацікавлених осіб, яких надалі планують залучати.
Про це повідомляє прес-служба Хмельницької ОДА.
До складу ініціативної групи, крім модератора Максима Левицького, директора Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації, також включені представники міської влади, Хмельницької торгово-промислової палати, бізнес-спільноти, громадського сектору та освітніх кіл Хмельниччини.
На вчорашньому засідання визначали ключові характеристики, на яких базуватиметься процес брендування регіону. У контексті пріоритетів розвитку Хмельницької області як аграрно-індустріального та рекреаційного регіону учасниками зібрання визначено 4 базові характеристики, на яких варто сфокусуватися при розробці концепції бренду:
- розвиток логістичної інфраструктури;
- туризм та рекреація;
- енергетика / використання альтернативних джерел енергії;
- аграрний сектор.
Крім того, окреслили коло експертів та зацікавлених осіб для їх включення у подальшу роботу над брендуванням регіону.