Розробка концепції брендингу області чи не найперший крок у розвитку території за допомогою чого жителі як України, так і з-за кордону можуть ознайомитись з найбільш привабливими, цікавими її об'єктами.
Нагадаємо, що 11 серпня експерти представили перші напрацювання з брендування Хмельниччини (Фото). Для ознайомлення показали 4 рекламні концепти логотипу. Аби обрати найкращий вирішили залучити мешканців області.
Візуалізація напрацювань бренду Хмельницьої області.
В основу візуальної айдентики позиціонування «Перехрестя стихій та історій» покладено окружності, що символізують все те цікаве, що має Хмельниччина – це природа, водойми та сонце і тепло землі, які отримає кожен, хто навідається на чарівні землі Хмельниччини. Також у побудову знаку закладене технічне виконання в стилі веселки, як світлого, радісного та доброго символу. Стиль насичений, кольоровий, використовуватиме елементи окружностей, з яких побудовано графічний знак.
Варіант № 2
Графічний знак – самобутній. Водночас, сучасний та аутентичний для Хмельниччини, оскільки будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання узорів, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині.
Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор та несуть у собі багатогранність та різнобарвність Хмельниччини.
Стиль має будуватися на використанні кольорових елементів знаку, як тих, що створюють автентичні патерни та її поєднання.
Варіант № 3
Класичний гербовий варіант. Таку стилістику та подачу знаку використовують у Старому світі для брендування старих Європейських міст.
Стиль – лаконічний, з відсиланням до історії. Але виконаний у сучасній стилістиці. На гербі ми маємо лаконічно зображені цікавинки Хмельниччини – замок, як уособлення замків, фортифікацій та старовинних маєтків; воду, як уособлення Дністру та багатьох невеликих річок та водоспадів; зелені пагорби як уособлення природи, її краси, зелені, та печер, які існують в цих пагорбах.
Знак простий, прямо пов’язаний з Хмельницькою областю.
Стиль будуватиметься на графічних піктограмах для цікавих місць, простих та яскравих кольорах та чистих лініях.
Варіант №4
Найсучасніший з усіх варіантів. Динамічний та яскравий. Цей знак уособлює перші дві літери Хмельниччини. одночасно, елементи,з яких побудована буква «Х» є двома серцями, які перехрещуються, що символізує поєднання зелені природи,її багатства, та краси із серцями людей, які тут живуть. Така стилістика зараз дуже популярна у світі,бо дозволяє урізноманітнити весь стиль. Тобто, залишаючи ці прості форми, ми можемо бути наповнені патерном, узором, фотографією таким чином, щоб максимально передати потрібну емоцію саме тут і саме зараз.
Стиль формуватиметься за допомогою елементів знаку, форми та їх яскравого наповнення.
Для затвердження бренду буде відкрите голосування на офіційному сайті облдержадміністрації, на сайті 0382.ua проголосувати можна уже. Давайте оберемо бренд Хмельниччини разом!