Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Фондом.
Завдяки новим функціональним можливостям користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть:
- отримувати інформацію, накопичену в базі даних персоніфікованого обліку;
- здійснювати контроль за даними, що вносяться в систему персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
- отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
- подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів, зокрема виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків (для страхувальників);
- подавати скарги, заяви про призначення та перерахунок пенсій в управління Пенсійного фонду.
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Для цього потрібно особисто звернутися до управління (вул. Володимирська, 49) із заявою, паспортом та ідентифікаційним кодом і отримати відповідний код доступу.Можлива онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).