Інтереси українців істотно відрізняються в залежності від території їх проживання.
Так, за даними дослідження аналітичного центру квиткового сервісу, найактивніше відвідують різні заходи в столиці, а також на Півдні та Сході країни, при цьому Західна Україна відрізняється крайньою пасивністю.
Виявилося, що на Хмельниччині показник відвідуваності концертів складає 0,3 %, а в столиці аналогічний показник складає 80 %. Трохи вище показник відвідуваності в місті театрів і клубів, це 0,9 % і 1 % відповідно. Семінари найбільш затребувані в Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі. Близько 33 % квитків на семінари продавалися в столиці. За проведеною аналітикою у нашому місті відсутні данні щодо купівлі квитків на семінари.