Поїздка в українському поїзді - саме по собі велике пригода, яке кожен раз запам'ятовується будь-яким новим подією
Літні ж поїздки найчастіше врізаються в пам'ять божевільною спекою, закритими вікнами і пітними сусідами. Особливо, якщо ви хотіли б подорожувати економним плацкарти.
У прес-центрі "Укрзалізниці" пояснили, чому більшість українських поїздів більше нагадують сауну на коліщатках, ніж засіб пересування.
Так, за версією відомства, більшість пасажирських вагонів просто не обладнані кондиціонерами, тому в спеку поїздка може бути дуже гарячою.
Скільки вагонів оснащені кондиціонерами
Безліч вагонів не обладнані системами кондиціонування повітря. Цього літа пасажирів обслуговують 3100 вагонів, з яких кондиціонери є тільки в 38% - це 1168 штук.
До того ж, майже у всіх плацкартних вагонах системи кондиціонування повітря навіть не передбачені.
Як відзначають залізничники, подорож плацкарти менш комфортно, але воно має належну вартість.
Грошей не було і немає
Відповідно до закону, держава повинна виділяти гроші на реконструкцію і купівлю нових вагонів, однак, як зазначили в прес-службі відомства, цього не відбувається.
За останні 25 років Укрзалізниця за свій рахунок купила 583 нових вагонів. Також кипить робота по оновленню парку.
Незабаром також в парку з'являться 50 нових вагонів і модернізуються - 153. Кожен з них в обов'язковому порядку буде з кондиціонером.
Як не померти в вагоні-сауні
Як відзначають в прес-службі, перед поїздкою в поїзді краще не проводити довгий час на сонці. Якщо у вас є які-небудь хронічні захворювання, то варто перед поїздкою захопити з собою необхідні ліки.
Кожному пасажиру радять пити достатню кількість води, а в разі погіршення самопочуття звернутися до провідника.
Також у відомстві попередили про можливі затримки пасажирських поїздів через обмеження швидкості поїзда через перегрів шляхів. З початку серпня було застосовано близько 350 таких.