Подати документи на виготовлення паспорту для виїзду за кордон українці можуть не виходячи з дому та позбавивши себе «задоволення» стояти в чергах. Як працює ця послуга у нашому місті, ми спробуємо дізнатися в рамках проекту «Перевірено на собі».
Журналіст 0382.ua спробував стати на електронну чергу, щоб отримати закордонний паспорт. Перше, що потрібно зробити — це зайти на «Портал державних послуг IGov».
Далі, пройти не складну процедуру реєстрації. Для цього ми використали BankID. Вже через кілька секунд банк передав дані сайту. Реєстрація пройдена.
У наступному кроці, необхідно обрати з переліку послуг — «Паспорт громадянина для виїзду за кордон». Так як, я вже авторизований, система одразу пропонує обрати область та підрозділ міграційної служби, в якому доведеться отримувати паспорт. Окрім цього, потрібно вказати телефон та електронну пошту.
Обравши єдиний доступний варіант для нашої області, Хмельницький міський відділ ДМС, виявилося що електронна черга тут переповненна. Система просить спробувати ще раз, але пізніше…
Як все повинно бути.
Отож, якщо Вам все ж вдасться потрапити в електронну чергу, на електронну пошту одразу прийде послідовність подальших дій. Проте, з’явитися у міграційні службі все ж доведеться. В електронному листі буде вказано перелік необхідних документів, реквізити для сплати платежів, зразки заяв, які можна роздрукувати та принести заповненими, а також дата візиту, коли можна забрати паспорт. Лист дублюється у вкладці сайту iGov “Мій журнал”.