Наше опитування, щодо якості Інтернету та Телебачення, завершено і ми сміливо можемо підбивати підсумки!
Для початку зазначимо позитивні сторони - користувачі, практично, не стикаються з проблемами оплати за інтернет-послуги, а також з неякісним контентом у своїх блакитних екранах.
Насторожив той факт, що відсоток повністю задоволених своїм провайдером користувачів виявився зовсім невисоким - 32% від усіх опитаних. Висновок - провайдерам є над чим замислитися!
Нижче, три основні проблеми з якими стикаємося ми, абоненти інтернет-провайдерів:
- Неможливість оперативно вирішити проблему - провайдери просто не в змозі забезпечити цілодобову сервісну підтримку своїх абонентів.
- Непрозорість формування тарифів - деякі провайдери свідомо замовчують те, що їх "безлімітні" пакети є все-таки лімітованими. Користувач стикається з цією проблемою в момент, коли досягає ліміту виділеного йому трафіку.
- Незадовільна швидкість з'єднання. Користувачів засмучує той факт, що, найчастіше, швидкості виявляються значно нижче заявлених. Upload і Download, зазначені в рекламних брошурах і на сайтах провайдерів не відповідає реальним швидкостям.
На що радимо звернути увагу при виборі свого провайдера:
- Оптимальне поєднання в тарифному плані пропонованого пакета послуг і ціни
- Якість і стабільність інтернет- з'єднання
- Можливість гарантовано отримати кваліфіковані відповіді та якісне технічне обслуговування в будь-який час доби
- Перелік послуг, які надає інтернет провайдер
- Відгуки абонентів
Звичайно ж, ідеального інтернет провайдера знайти, напевно, дуже складно - у одних краще з сервісом, але гірше зі швидкістю з'єднання, у інших навпаки. Але все таки оптимальне поєднання перерахованих вище критеріїв напевно існує. Будьте принципові в питаннях, найбільш важливих для вас, визначте, з чим ви готові змиритися і ... робіть ваш вибір!