Протягом минулого року на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 43 звернення від платників податків Хмельницької області.
Питання, порушені заявниками, ретельно розглянуті та вирішені по суті у законодавчо встановлений термін, переконують в управлінні обслуговування платників Головного управління ДФС у Хмельницькій області. Суб’єктів господарювання та громадян цікавили такі питання у сфері оподаткування: щодо роботи органів ДФС, отримання податкової знижки, функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, звітності та реєстрації накладних, роботи ЦОП.
«Сервіс «Пульс» ДФС України у перманентному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної фіскальної служби. Головний принцип його роботи полягає у зворотньому зв’язку та оперативному вирішенні питань платників.
Читайте також: Проект "муніципальна няня": яким чином держава допомагає молодим сім'ям
Найефективнішим показником відповідної співпраці є удосконалення сервісного супроводу підприємницького осередку області» - зазначив…Нагадуємо, у разі виникнення суперечливих питань або скарг, заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@sts.gov.ua.