Як відомо, у дію введено закон про житлово-комунальні послуги.
Серед нововведень – пеня на заборгованість зі сплати комуналки. Її розмір складає 4% річних. Це означає, що у випадку прострочки комунального платежу споживач сплатить 0,01% від суми боргу за кожен день прострочення.
Проте клієнтам ПриватБанку не варто хвилюватися. Щоб вберегтися від пені банкіри радять підключити сервіс “Регулярний платіж”. “Щоб оплатити комунальні послуги або провести платежі, що повторюються, клієнтам ПриватБанку не потрібно відвідувати відділення, - розповідає Віталій Якубовський, керівник напрямку платежів Південно-Західного РУ ПриватБанку. - Для цього достатньо дати доручення банку, і щомісяця з рахунку або картки клієнта буде сплачуватися необхідна сума. Треба лише зазначити назву підприємства – одержувача платежу, суму та дату списання коштів, і можна назавжди забути про черги у касу”.
Регулярні платежі можна встановити як на фіксовану суму (наприклад: квартплата, вивіз сміття, послуги зв’язку), так і на змінну, що надає постачальник послуг. У першому випадку клієнт особисто визначає суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлено послугу. Другий варіант – це регулярний платіж за надісланими рахунками. У цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку зазначив банку постачальник послуг і які надходять у платіжках споживача.
Головною перевагою регулярних платежів є своєчасна оплата комунальних рахунків. Клієнт не ризикує бути відключеним від послуг, якщо невчасно здійснить платіж, не отримає штрафу. Після здійснення платежу клієнт буде проінформований повідомленням у мобільний додаток Приват 24 або через SMS-повідомлення, де зазначається прізвище платника, сума платежу, опис послуги. Отримати квитанцію можна в будь-який зручний час (через Приват24, у відділенні або на e-mail). Клієнт у будь-який момент може відкоректувати налаштування регулярних платежів або взагалі відмовитися від них.
Сервіс «Регулярні платежі» для пенсіонерів, що отримують пенсію у ПриватБанку, є безкоштовним. Для забезпечення здійснення послуги потрібно лише підтримувати на рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості. А у разі підключення до сервісу карти «Універсальна» і про це можна забути. Оплата проходитиме за рахунок коштів кредитного ліміту. Це також без додаткових комісій, тобто безкоштовно.
Про зручність та популярність сервісу свідчить статистика минулого року. Так, у Хмельницькій області в 2018-му році було здійснено 175 тисяч регулярних платежів за комунальні послуги на суму понад 25 млн гривень.