До кінця року "Хмельницькгаз" відкриє ще 4 центри обслуговування клієнтів

Компанія "Хмельницькгаз" до кінця 2019 року відкриє ще 4 центри обслуговування клієнтів.

Про це з посиланням на прес-службу "Хмельницькгаз" повідомляє БізнесЦензор.

"Починаючи з 2016 року для споживачів газу Хмельницької області" Хмельницькгаз "відкрив вже сім Центрів обслуговування європейського зразка. Зараз майже 65% клієнтів компанії отримують весь спектр якісних сучасних послуг газорозподільної компанії за місцем проживання", - повідомляє компанія.

До кінця 2019 аналогічні підрозділи почнуть функціонувати ще в чотирьох районних центрах: Білогір'я, Городку, Полонному та Ярмолинцях. "Тому, якісним сучасним сервісом, без черг і незручностей, буде охоплено вже понад 82% подолян", - йдеться в повідомленні.

"Хмельницька область стала однією з перших областей в Україні, де за чотири роки відкрилися відразу сім нових і сучасних центів обслуговування клієнтів європейського зразка. Зараз до завершення 2019 року ми порадуємо споживачів ще 4 районів Хмельницької", - інформує голова правління АТ "Хмельницькгаз" Михайло Юрченко.

АТ "Хмельницькгаз" - клієнтоорієнтована компанія, приділяє значну увагу зручності та доступності в спілкуванні зі своїми споживачами. Отже, значні ресурси були спрямовані і освоєні на поліпшення сервісного обслуговування і створення відповідних умов перебування споживачів у сучасних центрах.

У нових структурних підрозділах АТ "Хмельницькгаз" споживач має максимальний доступ до інформації, яку при необхідності отримує у фахівця або на інформаційних стендах, моніторах. Крім того, під час перебування, клієнти можуть зареєструватися в онлайн-сервісах, ще значно спростить спілкування з газовою компанією.

Чимало нововведень реалізовано в центрах: це допомога фахівців в користуванні терміналами, автоматизована електронна черга, достатня кількість менеджерів і фахівців необхідного профілю. Крім того, всі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.

"Нам вдалося об'єднати в просторих приміщеннях центрів весь спектр послуг: від інформування про будь-яких газових питаннях — до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проєктної документації тощо", - інформує начальник управління клієнтського сервісу АТ "Хмельницькгаз" Юлія Стрілець.

"Крім того, завдяки досконалості даного проєкту, ми практично анулювали недавно існували черги", - додала вона.

Сучасні технології обслуговування і доступність ЦОКів дають можливість заощадити час, спростити процедуру отримання послуг, а також бути в курсі всіх нововведень на газовому ринку.