За минулий 2021 рік на поліцейську лінію 102 від мешканців Хмельниччини надійшло понад 272 тисячі повідомлень, з яких 12,5% — це інформація про вчинення злочинів, 5% — виклики на домашнє насильство.
Решта отриманих повідомлень — це дзвінки з приводу різних адміністративних правопорушень або звернення за довідковою інформацією.
Оператори лінії 102 — це ті люди, з ким першочергово спілкуються громадяни, звертаючись за допомогою до поліції. Їхня робота надзвичайно відповідальна і психологічно важка. Відповідальна, тому що на обробку кожного виклику вони мають лише 2 хвилини, за які потрібно зібрати максимум інформації, щоб людина якнайшвидше отримала ефективну допомогу.
Психологічно важка, тому що до поліції звертаються, як правило, тоді, коли сталася біда. У такі миті люди перебувають у розгубленому, знервованому, іноді — агресивному стані, вони можуть бути травмовані або ж шоковані, і до кожного потрібно знайти свій підхід, встановити контакт, щоб отримати інформацію, яка потрібна для подальшого кваліфікованого реагування на подію.
За словами операторки лінії «102» Оксани Самчук, найважче у роботі — це після завершення зміни абстрагуватися від пережитих за день подій, щоб не нести негативні емоції до своєї родини.