Мешканці будинків часто звертаються до компанії з різноманітними проблемами, однак не всі можна вирішити у рамках послуги “управління багатоквартирним будинком”.
Згідно із законодавством України, всі мережі та інша власність, яка знаходиться до лічильника - є спільною, і, відповідно, обслуговується, ремонтується за гроші, які були відкладені у фонд будинку в рамках оплати послуги “управління багатоквартирним будинком”. Всі інші мережі, які знаходиться у квартирі від лічильника - це вже відповідальність самого власника, тож їх ремонт не входить до послуги “управління багатоквартирним будинком”. Тому власникам доводиться додатково залучати майстрів, які могли б вирішити проблему. Проте це не завжди гарантує якість роботи, до того ж ціни на ринку не фіксовані, тому дуже часто можна переплатити.
“Ми в день отримуємо до декілька сотень заявок. Та не всі клієнти, на жаль, розуміють що входить до послуги “управління багатоквартирним будинком”, а що ні. Тому наші диспетчери часто озвучують інформацію, що послуга не входить в рамки обслуговування, і ми не можемо її взяти в роботу. Дехто до цього ставиться з розумінням, а дехто - ні. Ось, наприклад, нещодавно власник бажав встановити нові батареї та налагодити роботу електрики у квартирі. Раніше такі роботи в квартирі неможливо було замовити, але зараз компанія змінює підхід. Ми можемо запропонувати послуги людям повністю окремо від послуги управління будинком. Все буде офіційно, цивілізовано, а не з-під поли, як за часів ЖЕКів”, - каже операційна директорка компанії ТОВ “ДомКом Україна” Євгенія Коробенко.
Оскільки такі заявки на роботи всередині квартири не включені до тарифу, вони оплачуються окремо по фіксованим цінам, які можна дізнатися за номером +38 068 115 68 60 з 8.00 до 17.00.
Який шлях обробки заявки?
“Зараз ми повністю діджиталізовані. Ви телефонуєте нам на гарячу лінію, всі телефонні дзвінки фіксуються, далі диспетчер вносить інформацію до CRM-системи, формує деталі щодо замовлення та матеріалів, звісно, якщо вони для виконання необхідні, далі направляє до вас майстрів. Після роботи з мешканцями повторно зв’язується диспетчер та фіксує виконання роботи. Для додаткової перевірки якості виконання роботи може зателефонувати співробітник клієнтського сервісу. Тому ми дуже просимо звертатися на гарячу лінію, аби вберегти вас та вашу власність від неякісного виконання роботи” - каже операційна директорка компанії “ДомКом Україна”, Євгенія Коробенко.
Замовляти послугу можуть і мешканці будинків, котрі не є в управлінні компанії, або знаходяться у ОСББ.
“Зараз наша мета - сформувати відносини з ринком та надати клієнтам якісний сервіс та послугу. Чекаємо ваших заявок” - каже операційна директорка компанії “ДомКом Україна”, Євгенія Коробенко.
Замовити платну послугу можна за номером +38 068 115 68 60 з 8.00 до 17.00.