Компенсація: у “Київстар” трапився збій мережі

Сьогодні, 3 лютого,  багато абонентів мережі "Київстар" зіштовхнулися з проблемами мережі. Попри те, що у абонентів були на рахунку кошти, вони не могли здійснити вихідних викликів, автоматична система повідомляла, що для дзвінка недостатньо коштів.

У компанї відреагували на цю ситуацію.
На сторінці "Київстар" у мережі Facebook вибачилися, а абонентам обіцяють надати компенсацію.
"Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично. На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному”, – йдеться у повідомленні. 

Які причини чергового збою у компанії не зазначають. Нагадаємо, що вчора у абонентів мережі "Київстар" виникали схожі труднощі.