Хмельницькому комунальному підприємству «Електротранс» потрібні 30 водіїв тролейбусів

Хмельницькому комунальному підприємству «Електротранс» потрібні 30 водіїв тролейбусів. Лише від початку повномасштабного вторгнення Росії в України, до лав Збройних сил України пішло служити 12 чоловіків. Нині на підприємстві працює 170 водіїв тролейбусів. Є серед них й вимушені переселенці.

Про це розповіла начальниця відділу кадрів Хмельницького комунального підприємства «Електротранс» Наталія Процюк.

Водійка Ольга Скубай за кермом тролейбуса 9 років, але посвідчення водія на автівку немає. З початком повномасштабної війни водієві тролейбуса додалася нова функція - обілечувати пасажирів, говорить Ольга Скубай.

«Працюю я здебільшого на маршруті № 11-11А. Працюю в ДЕПО з 2002 року, але водієм я працюю з 2013 року. Ця професія мені дуже подобається. Зараз я намагаюсь розраховувати людей на зупинці. Під час руху це дуже важко, бо великогабаритний транспорт», - говорить Ольга.

З травня водіїв тролейбусів навчатимуть за новою програмою, розповідає начальниця відділу кадрів Хмельницького комунального підприємства «Електротрас» Наталія Процюк. Навчання триватиме 3 місяці та 3 тижні. Раніше навчалися пів року.

«На підприємстві функціонує додаткова освітня послуга, а саме навчання водіїв тролейбусів. Ми стартуємо на початку травня. Сподіваємося в першій декаді, в перших числах, середньостатистична кількість наших студентів буде 17-18 осіб. Щодо водіїв тролейбусів, то статус внутрішньопереміщеної особи має у нас наразі одна людина. А на самому підприємстві працює сім таких осіб, вони проживають в нашому гуртожитку», - каже Наталія Процюк.

За словами директора Хмельницького комунального підприємства «Електротрас» Сергія Бобуха, з 25 лютого на маршрутах міста курсує на 40 тролейбусів менше, ніж раніше. Всього на підприємстві є 104 тролейбуси.

«На маршрути міста щодня виходило 85 тролейбусів в першу зміну і 70 в другу. Зараз, з початку війни, пасажиропотік знизився, тому на сьогодні виходить щодня 65 тролейбусів у першу зміну і 50 в другу. Дивлячись на той пасажиропотік, який є на сьогодні, цього цілком достатньо, щоб забезпечити місто перевезеннями», - говорить Сергій Бобух.