Пенсійний фонд України розширив можливості використання цифрового паспорта (ID-картки) в «Дії»

Сервісні центри головних управлінь Пенсійного фонду України отримають додатковий інструмент, за допомогою якого для підтвердження особи відвідувача можуть приймати е-паспорт (ID-картку), сформований в застосунку «Дія».

Інформаційний обмін між Пенсійним фондом України та Міністерством цифрової трансформації України дозволить зробити більш доступними послуги громадянам, які використовують мобільний застосунок «Дія».

Користувач може поділитись копіями таких документів:

  • Біометричні паспорти: ІD-картка, закордонний паспорт;
  • Картка платника податків;
  • Довідка ВПО;
  • Свідоцтво про народження дитини.

Шеринг (отримання копій цифрових документів підписаних особистим КЕП) цифрового паспорта в застосунку Дія допоможе зекономити час та убезпечить від помилок у персональних даних. Тепер у сервісному центрі Пенсійного фонду України (ПФУ) також можна ним поділитися.

Як поділитися е-паспортом:

Відкрийте Дію → клікніть на паспорт → дайте працівнику зчитати штрихкод, або вручну ввести в систему 13-значний код, який розташований під ним. Підтвердити запит на передачу копії паспорта в застосунку «Дія».

От і все, ваша цифрова копія в системі сервісного центру.

Послуги, які можна отримати з е-паспортом у сервісному центрі ПФУ:

  • довідка з реєстру застрахованих осіб (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру) з живим підписом і печаткою;
  • оформлення пенсійного посвідчення.

Довідково:

Обмін електронними документами між Пенсійним фондом України та Міністерством цифрової трансформації України запроваджено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій». Обмін здійснюється з дотриманням вимог Законів України “Про електронні довірчі послуги”, “Про захист персональних даних”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.