Деякі українці переплатили за доставку газу, і тепер гадають, як повернути свої гроші. У Нафтогазі, який тепер є не тільки постачальником газу, а й займається його доставкою, розповіли, як клієнтам повернути платежі.
Справа в тому, що деякі споживачі перевели плату за річну доставку газу ще до зміни компанії-постачальника. Коли ним виявився Нафтогаз, то постало питання, як же повернути переплату.
На Facebook-сторінці Нафтогазу повідомили, що для того, щоб повернути помилково переведені гроші, потрібно звертатися до компанії, куди було здійснено оплату. Справа в тому, що сам Нафтогаз повернути гроші не може.
"За доставку газу заплатили за цілий рік уперед. Показники передавали по 104.ua. Тепер змінився постачальник. Як повернути переплату?", - запитала клієнтка Нафтогазу.
Для повернення грошей споживачам потрібно буде надати:
- копію паспорта;
- копію ІПН;
- квитанцію, що підтверджує помилковий платіж;
- довідку від банку про реквізити (можна отримати в інтернеті) для переказу коштів.
Усі подані громадянами заявки будуть розглянуті компанією, і оплату буде повернуто на вказаний рахунок споживачів. Після цього потрібно буде сплатити доставку газу на рахунок Нафтогазу, зазначений у відповідному повідомленні чи квитанції.
Тепер українці оплачуватимуть вартість безпосередньо самого газу, а також послуг з його доставки в одну компанію - Нафтогаз.
Як заплатити за газ клієнтам НафтогазуОтримати рахунок за спожитий газ та сплатити його можна, не виходячи з дому, в особистому кабінеті my.gas.ua.
- Для початку потрібно зареєструватися на сторінці gas.ua у "Особистому кабінеті";
- Потім введіть номер вашого особового рахунку (9-значний номер, який можна знайти на платіжці) та перші три літери прізвища;
- Створіть пароль, який має складатися не менше ніж з 8 символів, містити великі та малі латинські літери, а також цифри. Наприклад, Naftogas22;
- Пройдіть додаткову верифікацію за номером мобільного телефону.