Мобільний оператор "Київстар" після хакерської атаки відновив роботу мобільного застосунку "Мій Київстар". З його допомогою абоненти можуть керувати мобільним рахунком.
Про це йдеться у повідомленні компанії. Таким чином, загалом станом на 19 грудня абоненти можуть користуватися такими послугами:
- голосовий зв'язок, тобто дзвінки (і в Україні, і в роумінгу);
- SMS (і в Україні, і в роумінзі);
- мобільна передача даних, тобто мобільний інтернет (швидкість може бути обмежена);
- "Домашній інтернет" (у деяких населених пунктах, зокрема в Києві, спостерігаються локальні перебої);
- сервіси із програми "Мій Київстар".
За допомогою програми клієнти компанії можуть здійснювати ряд дій зі своїм мобільним рахунком. Зокрема:
- перевірити баланс;
- дізнатися залишки хвилин, SMS та гігабайтів;
- уточнити умови тарифу;
- поповнити рахунок;
- змінити тариф;
- переглянути історію витрат.
"Зараз працюємо над тим, щоб у додатку знову можна отримати персональні пропозиції... Відновлюємось. Продовжуємо стабілізаційні роботи", – додали в "Київстарі".