• Головна
  • Експерти представили перші напрацювання з брендування Хмельниччини (Фото)
18:04, 11 серпня 2016 р.

Експерти представили перші напрацювання з брендування Хмельниччини (Фото)

Експерторозробниками проекту є столична агенція «Бюро маркетингових технологій». На ринку вона з 1999 року і має значний досвід роботи у маркетингу. Розробляти бренд Хмельницької області погодилися безкоштовно.
Перші напрацювання у розробці бренду області показали 11 серпня.
«Ми провели соціологічне дослідження та стратегічну сесію на розуміння головних тем регіону та проектів, які репрезентують найсильніші сторони Хмельниччини (туристичний центр, агроофіс, інвестиційний портал, медицина катастрофи)», – каже голова обласної державної адміністрації Олександр Корнійчук.
1Два місяці разом з робочою групою агентство займалося створенням маркетингу Хмельниччини. Намагалися зрозуміти чим Хмельницька область відрізняється від інших.
«Наше завдання у цьому проекті – залучити (шляхом надання публічного образу області) кошти не тільки внутрішнього туризму, а й зовнішнього. Ми хочемо задіяти декілька проектів, – каже директор PR-бюро «Дієслово» Ніна Алі. – Ми маємо починати з публічного вибудовування обличчя області для того щоб у першу чергу для українців стало зрозуміло, що це місця, які можна відвідати, у яких можна придбати та ін.».
Уже є два напрями роботи над брендом області: «Хмельниччина – край печер, замків, водоспадів» та «Хмельниччина – перехрестя стихій та історій». Створили також й слогани: «Дива поруч!» та «Шукай, дивись, відпочивай!».
Для ознайомлення показали 4 рекламні концепти логотипу Хмельницької області.
2Варіант №1
ВАРіІАНТ_1
Варіант №2
ВАРЫАНТ2
Варіант №3
ВАрыант3
Варіант №4
варыант4
Планують створити й сайт області. На ньому можна буде прочитати історію регіону, дізнатися де можна відпочити, поїсти чи які місця відвідати. З сайтом, який матиме дві адреси (www.visit-km.com та www.khm.trevel) працюватимуть модератори. Хто платитиме їм за роботу поки не кажуть, бо сподіваються знайти волонтерів.
Представники агенції переконують, що сайт буде самоокупний, а до його розвитку планують також залучити працівників Хмельницької обласної адміністрації, рекламних та туристичних агенцій області.
Аби визначитися із кінцевим результатом, проведуть опитування. Наступного тижня воно має з’явитися на сайті облдержадміністрації. Триватиме воно близько місяця. Таким чином уже в вересні Хмельниччина буде мати остаточний варіант слогану та логотипу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#бренд #Хмельниччина #область #експерти #маркетинг
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...