• Головна
  • У МКП “Хмельницькводоканал” запрацював Call-центр
17:48, 13 квітня 2017 р.

У МКП “Хмельницькводоканал” запрацював Call-центр

Нова послуга доступна для усіх бажаючих зателефонувати як зі стаціонарного, так і з мобільного телефону.

Для створення нового підрозділу закуплено сучасне обладнання, на якому працюють чотири оператора, що дозволить передавати необхідні дані про споживання води абонентами підприємства значно швидше, ніж було раніше.


Абоненти по  телефону можуть:

  • можуть передати показники лічильників води;
  • отримати відомості про стан розрахунків за спожиті послуги;
  • отримати консультацію.


З цими або іншими питаннями щодо діяльності міського підприємства звернутися можна зателефонувавши за номером безкоштовного багатоканального телефону 0-800-508-067. Ця система дозволяє автоматично з'єднувати з оператором сall-центру або перенаправляти цей дзвінок на іншого вільного оператора.
Крім цього, за цим номером телефону можна з'ясувати питання щодо діяльності інших структурних підрозділів  або про порядок замовлення виконання сторонніх робіт і послуг, які виконують фахівці підприємства.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#вода #CALL #ЦЕНТР
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...