16:18, 28 листопада 2022 р.
Масове знеструмлення в Україні: як залишатися на звʼязку в критичній ситуації
Під час останньої масованої ракетної атаки ворог уразив інфраструктуру по всій країні, у тому числі мішенню ворога знову стали обʼєкти, які забезпечують роботу звʼязку.
У звʼязку з ворожими атаками у Держспецзв'язку рекомендують обмежити споживання мобільного зв'язку до мінімуму:
- використовуйте фіксовані мережі звʼязку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi;
- за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;
- віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;
- скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;
- встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;
- вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах:
Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».
- якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом;
- завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці.
Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:
- Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.
- Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв'язку, наприклад:
- Bridgefy
- Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає звʼязку.
Що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок
- Перевірте, чи увімкнене передавання даних. Це можна зробити в налаштуваннях чи на панелі швидких налаштувань.
- Перезавантажте пристрій. Перевірте рівень сигналу вгорі екрана на індикаторів мобільного інтернету (2G, 3G, 4G або H). Якщо індикатор сигналу відсутній, отже, немає покриття. Перейдіть в інше місце (наприклад, на вулицю), якщо це безпечно, і перевірте наявність сигналу.
- Увімкніть і за 10 секунд вимкніть режим польоту. Перевірте кошти на рахунку та чи пройшла абонентська плата за послуги.
- Перевірте, чи працює мережа вашого оператора. Якщо ні, скористатись національним роумінгом.
- Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів.
- За можливості використовуйте Wi-Fi-мережу.
Якщо потрібна термінова допомога:
Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.
Вкажіть такі дані:
- місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості)
- що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті)
- скільки людей із вами, стан здоров'я (специфічні хвороби, наприклад, діабет)
- травмування та час, коли зазнали травм
- потреби (ліки, їжа, вода)
Якщо немає зв'язку – збережіть інформацію в чорнетках та надішліть, щойно зʼявиться зв'язок.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:23
24 грудня
10:46
20 грудня
Оголошення
10:00, Вчора
17
15:32, 20 грудня
13:29, 24 грудня
23:29, 18 грудня
live comments feed...