16:42, 19 грудня 2023 р.
"Київстар" відновив ще одну важливу послугу: що вже доступно абонентам. Список
Мобільний оператор "Київстар" після хакерської атаки відновив роботу мобільного застосунку "Мій Київстар". З його допомогою абоненти можуть керувати мобільним рахунком.
Про це йдеться у повідомленні компанії. Таким чином, загалом станом на 19 грудня абоненти можуть користуватися такими послугами:
- голосовий зв'язок, тобто дзвінки (і в Україні, і в роумінгу);
- SMS (і в Україні, і в роумінзі);
- мобільна передача даних, тобто мобільний інтернет (швидкість може бути обмежена);
- "Домашній інтернет" (у деяких населених пунктах, зокрема в Києві, спостерігаються локальні перебої);
- сервіси із програми "Мій Київстар".
За допомогою програми клієнти компанії можуть здійснювати ряд дій зі своїм мобільним рахунком. Зокрема:
- перевірити баланс;
- дізнатися залишки хвилин, SMS та гігабайтів;
- уточнити умови тарифу;
- поповнити рахунок;
- змінити тариф;
- переглянути історію витрат.
"Зараз працюємо над тим, щоб у додатку знову можна отримати персональні пропозиції... Відновлюємось. Продовжуємо стабілізаційні роботи", – додали в "Київстарі".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
23:30
21 листопада
23:22
21 листопада
11:33
21 листопада
11:18
21 листопада
Хмельницький попрощався із захисниками: Євген Санін і Василь Стецюк віддали життя за Україну
Некролог
11:11
21 листопада
ТОП новини
Оголошення
15:55, 16 листопада
11:18, 13 листопада
9
15:51, 16 листопада
2
11:41, Сьогодні
13
live comments feed...