• Головна
  • Особливості просування сайту в Хмельницькому
Новини компаній
10:48, 15 квітня

Особливості просування сайту в Хмельницькому

Новини компаній

Бізнес може існувати поза інтернетом. Однак, розумний підприємець ніколи не відмовиться від додаткового інструменту, що сприяє збільшенню потоку клієнтів і підвищенню продажів. Але навіть найкрасивіший, найінформативніший, найзручніший і найсучасніший інтернет-магазин не генеруватиме прибуток, якщо опиниться поза зоною видимості цільової аудиторії.

У нашому випадку, йдеться про першу сторінку результатів видачі пошукових систем за певним запитом. Адже за статистикою, ресурси, які опиняються в ТОП-10, отримують величезну перевагу над конкурентами. При цьому багато хто може подумати, що верхні позиції "застовплені" за великими компаніями і опинитися там нереально. Тому ми вирішили пояснити, що претендувати на перші місця в результатах пошуку може кожен. А також розповісти про просування сайтів у Хмельницькому, акцентуючи увагу на правильній підготовці ресурсу до СЕО розкрутки.

Особливості просування сайту в Хмельницькому, фото-1

Що потрібно для якісного просування сайтів

Перш за все, професійна СЕО розкрутка сайтів вимагає терпіння. Адже на відміну від інших інструментів збільшення припливу аудиторії, якісне просування за допомогою пошукової оптимізації передбачає планомірну роботу над усіма аспектами проекту. А це займає час, а також вимагає залучення інших фахівців - програмістів, дизайнерів, копірайтерів, лінкбілдерів тощо.

В ідеалі, SEO-оптимізація повинна проводитися паралельно розробці сайту. Адже якщо під час першої індексації боти пошукових систем не виявлять критичних помилок, ймовірність на успішне просування зростає в рази. Трохи складніше працювати з уже наявними проектами, адже в цьому випадку фахівцям доведеться:

  • Проводити глибокий аудит сайту, спрямований на виявлення проблем, що заважають виходу в топ;
  • Усувати виявлені помилки, що нерідко призводить до повної переробки наявного ресурсу.

Якісне просування у 2024 році передбачає повну відмову від "популярних" у минулому "сірих" і "чорних" схем. Адже Google працює над своїми алгоритмами, що виявляють порушників, а також накладає на них досить болючі штрафні санкції.

"Біла" ж розкрутка будується на:

  • Хорошій оптимізації. Ресурс повинен відповідати актуальним вимогам пошукових систем. На жаль, але розробники ПС не викладають їх у загальний доступ, через що СЕО-фахівцям доводиться виявляти їх методом проб і помилок;
  • Унікальних текстах. В останні роки саме текстовий контент є одним з основних драйверів просування сторінки в топи видачі за певними запитами. Часткове або повне запозичення, низька унікальність, переоптимізація ключовими словами і фразами - все це зводить зусилля з розкрутки до нуля;
  • Внутрішній перелінковці. Тобто - створення посилань між сторінками в рамках одного ресурсу. Це допомагає пошуковикам легше "орієнтуватися" у вмісті сайту, а також дає змогу прискорити просування до топів пошукової видачі. Але тільки в разі грамотного налаштування;
  • Відсутності дублів. Тексти, що повторюються, однакові url, неналаштовані редиректи - все це вважається серйозною помилкою, що призводить до відчутної песимізації як окремих сторінок, так і ресурсу загалом. Тому вважається одним із найважливіших чинників успішного просування;
  • Mobile-friendly. За статистикою, 80% користувачів Google у пошуках товарів або послуг користуються смартфоном або планшетом. Тому розробники ПС вирішили зробити мобільну версію важливим критерієм розкрутки. І її відсутність, або погана адаптація під екрани мобільних пристроїв, не пустять вас на верхні позиції в списках пошукової видачі;
  • Правильно підібраних зовнішніх посиланнях. Багато SEO-фахівців принижують важливість посилань. І навіть у Google заявляли, що сьогодні вони не вважаються ключем до підвищення позицій під час ранжування видачі. Хоча на ділі, контрольний профіль, як і раніше, важливий. Але в наші дні, алгоритми звертають увагу не на кількість, а на якість посилань.

Ну і куди ж без аналітики. Постійний моніторинг дасть змогу виявити "слабкі місця" в розробленій стратегії, відмовляючись від неефективних інструментів, або навпаки - посилювати правильні рішення, інвестуючи в ефективний канал збільшення продажів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...