• Головна
  • Електронний квиток в Хмельницькому: відповіді на найпоширеніші запитання
17:33, 19 березня

Електронний квиток в Хмельницькому: відповіді на найпоширеніші запитання

Електронний квиток в Хмельницькому: відповіді на найпоширеніші запитання

З 1 березня в Хмельницькому розпочав роботу новий оператор автоматизованої системи обліку оплати проїзду «СІТІ КАРД СИСТЕМ», який забезпечує роботу всіх існуючих видів електронних квитків у новій системі. Також в тролейбусах запрацювали нові валідатори, в продажу з’явилися нові електронні квитки.

Для зручності пасажирів працює кол-центр за номером телефону: (093) 063-11-00 та офіс «СІТІ КАРД СИСТЕМ», який знаходиться за адресою: вул. Соборна, 71.

Працює офіс з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00.

З інформацією про роботу нового оператора можна ознайомитися наофіційному сайті «СІТІ КАРД СИСТЕМ»або сторінці у мережі фейсбук.

Також нагадаємо, що період написання заяв щодо повернення коштів з електронних гаманців продовжили і тепер відповідні документи можна подати протягом березня.

Адреси за посиланням.

Управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради надає відповіді на найпоширеніші запитання стосовно користування, поповнення, придбання електронних квитків:

Як поповнити електронний квиток?

Поповнити картку можна у додатку, на сайтіабо у терміналах самообслуговування CityСard.

Термінали самообслуговування CityСard для купівлі та поповнення електронних карток знаходяться за адресами:

  • вул. Соборна, 71 (картковий центр CityСard);
  • вул. Проскурівського підпілля, 199 (магазин «ГРОШ»);
  • проспект Миру, 80 (зупинка громадського транспорту «Медтехніка», магазин «Аврора»);
  • вул. Вінницька, 12 (магазин «SPAR»);
  • вул. Тернопільська, 15/2 (ХКП «Електротранс»).

Триває робота з встановлення платіжних терміналів для купівлі та поповнення електронних квитків в торгових мережах. До кінця березня буде розташовано 32 термінали самообслуговування.

Як поповнити електронні картки?

  1. на сайтіhttps://citycard.net/:
  • відкрити сайт https://citycard.net/;
  • обрати рубрику «Поповнити»;
  • відкриється сторінка онлайн-поповнення (https://pay.citycard.net/), де необхідно ввести номер карти попереднього оператора (всі 12 цифр карти) або ж номер карти CityСard (10 цифр карти);
  • ввести суму поповнення;
  • ознайомитись та прийняти умови надання послуги онлайн поповнення;
  • поставити відмітку «Я не робот»;
  • натиснути «Далі»;
  • Вас переадресує на сторінку, де потрібно ввести номер карти, термін дії карти, та СV код»
  • вводите електронну пошту (на неї прийде квитанція про оплату);
  • натискаєте «Оплатити» та слідуйте за вказівками вашого банку;
  • транзакція оплачена.

2) за допомогою додатка CityСard:

- скачати додаток Citycard (якщо скачали додаток раніше 08.03.2024, необхідно оновити).

Як зареєструватися в додатку CityСard?

- здійснити реєстрацію у додатку Вас, як користувача додатку (відкрити додаток, перейти у меню (зліва), обрати «Вхід», далі у вікні, що відкриється, обрати «Реєстрація», ввести номер телефону та підтвердження коду на телефон, та обрати пароль, що складається з 6 цифр і підтвердити його).

Для перегляду маршрутів додаток доступний без реєстрації і входу. Реєстрація лише для поповнення електронного квитка, додавання його у додаток, перегляд виписок і моніторинг поїздок.

Як додати електронні картки у додаток CityСard:

- натиснути «Операції з картками»;

- ввести 12 цифр картки попереднього оператора або ж 10 цифр електронного квитка CityСard;

- натиснути «Запит»;

- натиснути на зірочку;

- ввести ім’я Вашої картки;

- натиснути «Зберегти»;

- Ваша картка з’явиться на основному екрані, для перегляду пролистати екран вліво-вправо.

У додаток можливо додати декілька карт.

Як поповнити електронні картки у додатку CityСard:

  • на головному екрані додатку обираєте картку, яку бажаєте поповнити та натискаєте на неї;
  • у вікні, що відкриється, обираєте «Онлайн-оплата» та натискаєте на неї;
  • відкриється сторінка онлайн-поповнення, де необхідно ввести номер картки попереднього оператора (всі 12 цифр картки) або ж номер картки CityСard (10 цифр карти);
  • ввести суму поповнення;
  • ознайомитись та прийняти умови надання послуги онлайн-поповнення;
  • поставити відмітку «Я не робот»;
  • натиснути «Далі»;
  • Вас переадресує на сторінку, де потрібно ввести номер картки, термін її дії, та СV код;
  • вводите електронну пошту (на неї прийде квитанція про оплату);
  • натискайте «Оплатити» та слідуйте за вказівками вашого банку;
  • транзакція оплачена.

Переглянути поповнення можете одразу у додатку, відкривши Вашу картку. Більш детальну інформацію Ви можете переглянути відкривши «Виписка картки».

Поповнення через термінал самообслуговування CityСard:

  • обираєте «Поповнити баланс CityСard»;
  • обираєте транспортну картку (CityСard або ж картку попереднього оператора (старий зразок);
  • далі, за Вашим бажанням, можете вводити номер електронного квитка вручну або ж прикласти електронний квиток до термінала для зчитування номера електронного квитка;
  • далі – вставляєте купюри в купюроприймач;
  • обираєте «Оплатити»;
  • обираєте «Чек».

Електронний квиток – це квиток для безконтактної оплати проїзду у громадському транспорті (автобус, тролейбус).

Види електронних квитків:

– пластикова картка, яка має унікальний номер, QR-код;

– QR-квиток, що генерується у мобільному додатку.

Види карток CityСard
Неперсоніфікований електронний квиток – електронний документ на основі безконтактної електронної пластикової картки, що використовується як єдиний платіжний інструмент для оплати проїзду у громадському транспорті.
Пільговий електронний квиток — електронний документ для оплати проїзду за тарифом «Пільговий», що використовується як платіжний інструмент у громадському транспорті.

Після введення в роботу своєї системи новим оператором, уповноваженим на впровадження електронного квитка в місті Хмельницькому, мешканцям Хмельницької міської територіальної громади не потрібно проводити будь-яких додаткових дій, пов’язаних із користуванням звичайними та пільговими картками, які були видані раніше!Тобто, всі картки функціонують та немає потреби їх замінювати.

Способи оплати проїзду:

  • пластикова картка, яка має унікальний номер, QR-код CityСard (неперсоніфікований (звичайний);
  • пільговий електронний квиток CityСard;
  • QR-квиток, що генерується у мобільному додатку;
  • банківська картка;
  • пільговий та неперсоніфікований електронний квиток попереднього оператора.

Як перевірити баланс транспортної картки CityCard?

  • Сума коштів на рахунку показується після зчитування картки на дисплеї валідатора. Крім того, баланс можна подивитися в мобільному застосунку або в терміналі самообслуговування.

Скільки коштує картка CityCard?

  • Вартість неперсоніфікованого електронного квитка— 80 грн. Крім того, в мобільному застосунку CityCard можна створити електронний QR-код і надалі оплачувати проїзд за допомогою додатку на смартфоні.

Пільговим категоріям громадян транспортна картка видається безплатно в кард- центрі CityCard (вул. Соборна, 71).

З собою потрібно мати:

• паспорт;

• документ, який надає право на безоплатний проїзд в громадському транспорті;

• довідку про реєстрацію місця проживання або місця перебування.

Видача електронного квитка здійснюється особисто пільговику!

Перевезення пільговиків - внутрішньо переміщених осіб здійснюється за наявності документа, який надає право на безплатний проїзд в громадському транспорті та довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Щоб отримати або замінити зламаний пільговий електронний квиток для безплатного проїзду в громадському транспорті, Вам необхідно звернутися до товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІ КАРД СИСТЕМ» (м. Хмельницький, вул. Соборна, 71).

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#транспорт #Хмельницький
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...